Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Deseño Industrial
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
 Asignaturas
  Historia do Deseño
   Contidos
Temas Subtemas
0. INTRODUCION 0.1 DISEÑO INDUSTRIAL. ¿OBXETIVOS?
0.2 DISEÑO INDUSTRIAL. ¿ETAPAS?
0.3 DISEÑO INDUSTRIAL. ¿VALORES NO SÉCULO XXI?
0.4 DISEÑO INDUSTRIAL. ¿DEFINICION?
1. REVOLUCION INDUSTRIAL E ILUSTRACION 1.1 A CIDADE INDUSTRIAL
1.2 O IDEARIO ILUSTRADO E A IRUCIÓN DA MAQUINA
1.3 A HISTORIA COMO REFERENCIA FORMAL. HISTORICISMOS E ECLECTICISMO
1.4 DICOTOMIA EXPRESION - CONSTRUCION
1.5 O PROBLEMA DA FORMA DO OBXETO INDUSTRIAL
2. ARTS & CRAFTS 2.1 O IDEARIO DE A. W. N. PUGIN
2.2 O PENSAMENTO ESTETICO DE JOHN RUSKIN
2.3 A COFRADIA PRERRAFAELITA E AS NOVAS ORIENTACIONES ARTISTICAS
2.4 O PROBLEMA DA INDUSTRIA E DA ARTE: A RESPOSTA DE WILLIAM MORRIS
2.5 IDEARIO E CREACIÓN ARTS & CRAFTS
3. DISEÑO EN ESTADOS UNIDOS 3.1 ESPEFICIDADES DE ESTADOS UNIDOS
3.2 INFLUENCIA DO IDEARIO SHAKER
3.3 FANK LLOYD WRIGHT E A OBRA DE ARTE TOTAL
4. MODERNISMOS 4.1 O IDEARIO MODERNISTA
4.2 VICTOR HORTA
4.3 HENRY VAN DE VELDE
4.4 CHARLES RENNIE MACKINTOSH
4.5 OTTO WAGNER
4.6 JOSEPH MARIA OLBRICH. A MATILDENHOHE DE DARMSTADT
4.7 JOSEF HOFFMANN. LOS WIENER WERKSTÄTTE

5. ORIXES DA MODERNIDADE 5.1 O PENSAMINTO E A OBRA DE ADOLF LOOS
5.2 A ESCOLA DE WEIMAR
5.3 A NECESIDADE DA ESTANDARIZACION: HERMANN MUTHESIUS
5.4 O COMPROMISO ENTRE ARTE E INDUSTRIA: DEUTSCHER WRKBUND
5.5 LS BASES DO DESEÑO MODERNO
5.6 PETER BEHRENS. LA AEG COMO PARADIGMA
6. VANGUARDAS 6.1 CARACTERISTICAS (ARTE - DESEÑO)
6.2 DADAISMO
6.3 SURREALISMO
6.4 CUBISMO
6.5 FUTURISMO
6.6 SUPREMATISMO
6.7 CONSTRUCTIVISMO
6.8 NEOPLASTICISMO
7. BAUHAUS 7.1 ETAPAS
7.2 ORGANIZACION
7.3 A BAUHAUS EN WEIMAR
7.4 A BAUHAUS EN DESSAU
8. ART DECO 8.1 FASES
8.2 CARACTERISTICAS
8.3 REALIZACIONS
9. MODERNIDAD 9.1 CONCETO
9.2 REALIZACIONS
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes