Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias |
Grao en Química |
Asignaturas |
Química Inorgánica 3 |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Química Inorgánica 3 | Código | 610G01023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Obradoiro | A5 A6 A8 A9 A10 A14 A16 B5 C2 | Teranse en conta as actividades realizadas nos mesmos, pero tamén o nivel de participación e de coñecementos demostrado polo alumno. A avaliación de OBRADORIOS e de SOLUCIÓN DE PROBLEMAS farase de maneira conxunta. |
0 |
Solución de problemas | A3 A4 A15 A24 B1 B2 B3 B4 C1 C2 C6 C7 | Cualificaranse tanto as respostas dos alumnos como a súa participación nas correspondentes actividades presenciais. Ocasionalmente e a requirimento do profesor, o alumno deberá entregar os boletíns de problemas que tamén poderán ser avaliados. Este 30% engloba a cualificación de SOLUCION DE PROBLEMAS e de OBRADOIROS. |
30 |
Proba mixta | A1 A3 B2 B3 B4 B7 C1 C2 | Consistirá nunha proba de conxunto que se celebrará ao final do cuadrimestre. Constará tanto de preguntas de desenvolvemento, como de preguntas tipo test e problemas que serán similares aos expostos ao longo do curso. | 70 |
Observacións avaliación | |||
A cualificación será a suma das seguintes contribucións: - proba mixta, ata un máximo 7 puntos - clases de solución de problemas máis talleres ata un máximo de 3 puntos Para superar a materia será necesario conseguir polo menos 5 puntos entre todas as contribucións anteriores, coa restrición de que na proba mixta é necesario obter un mínimo de 2.8 (sobre un máximo de 7). Se o alumno non alcanza esta nota mínima, a cualificación final será a obtida na mencionada proba mixta; é dicir, non se terá en conta a nota de clases de solución de problemas e talleres. Dado que a cualificación baséase no modelo de avaliación continua, valorarase especificamente a progresión do alumno ao longo de todo o cuadrimestre cun máximo de 1 punto que poderá sumarse á cualificación final. De acordo con esta metodoloxía de avaliación, considerarase o alumno presentouse a avaliación se participou activamente en calquera actividades que en conxunto supoñan máis do 20% da cualificación da materia. Dentro do mesmo contexto de "avaliación continua" e de acordo co contido do escrito "Probas de Avaliación e Actas de Cualificación de Grao e Mestrado", a chamada "segunda oportunidade de xullo"enténdese exclusivamente como unha segunda oportunidade de realización da proba mixta. Por tanto, na devandita oportunidade realizarase de novo a proba mixta e á cualificación obtida nesta sumaranse as obtidas durante o curso nas outras actividades (clases de solución de problemas e talleres). As porcentaxes serán os mesmos que na"primera oportunidade". Matricúlalas de honra outorgaranse prioritariamente aos alumnos aprobasen a materia na primeira oportunidade. E só se outorgarán na chamada "segunda oportunidade" se o número máximo daquelas non se cubriu na súa totalidade na primeira. No caso de circunstancias moi excepcionais, obxetivables e adecuadamente xustificadas, o Prof. Responsable podería eximir total ou parcialmente ao alumno en que concorran do proceso de avaliación continua. Devandito alumno habería de someterse a un exame particular que non deixará dúbidas sobre o seu nivel de coñecementos e competencias. A metodoloxía docente e as actividades que a configuran están deseñadas de acordo cun proceso de avaliación continua programado para un único curso académico, polo que non se contempla a posibilidade de trasladar cualificacións parciais de actividades superadas a cursos sucesivos. |
|