Teaching GuideTerm Faculty of Economics and Business |
Grao en Administración e Dirección de Empresas |
Subjects |
Análise Económico das Organizacións |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Análise Económico das Organizacións | Code | 611G02023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Entender o modelo económico de conducta do ser human e a súa importancia no contexto da análise económica das organizacións Entender o concepto de eficiencia e o seu refinamento a través do principio de maximización do valor como principios fundamentais para a análise económica e en particular para análise económica das organizacións Comprender a importancia das economías de escala, as economías de gama, a curva de aprendizaxe, externalidades de red e os costes de transacción na determinación dos límites organizativos da empresa. Comprender a importancia da motivación na organización interna da empresa e o deseño de contratos de incentivos óptimos con base no modelo principal-agente Comprender os factores que condicionan a asignación de dereitos de decisión dentro das organización | A1 A2 A7 A9 A10 |
B1 B2 B3 |
C5 C6 C8 |
Saber aplicar os coñecementos a problemas relacionados coa estratexia corporativa das organizacións -por exemplo, integrar ou subcontratar actividades; diversificar actividades ou concentrar; incremento do volumen de producción, etc Saber aplicar os coñecementos teóricos a problemas relacionados co deseño organizativo -tipos de contratos de incentivos máis adecuados, grado de centralización do poder de decisión, etc | A3 A4 A5 A11 |
B4 B5 B6 B7 B9 |
C5 |
Traballo en equipo, proactividade, optimismo y resiliencia. Transmitir a importancia da ciencia e a tecnoloxía para o desenrolo económico e social así como a importancia da formación continua ao longo da nosa vida Etica como principio rector dos nosos comportamentos | A6 A8 A11 |
B8 B10 |
C1 C4 C7 C8 |
|