Teaching GuideTerm Faculty of Economics and Business |
Grao en Administración e Dirección de Empresas |
Subjects |
Dirección Estratéxica e Política Empresarial II |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Dirección Estratéxica e Política Empresarial II | Code | 611G02033 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Simulation | B8 B10 C5 C6 C7 | Cos modelos de simudisposición do alumno por parte do profesor o estudante ha de ser capaz de: Analizar os diagramas de fluxo. Describir cada unha das políticas. Configurar escenarios alternativos e interpretar cada un deles. Definir un conxunto de simulacións e interpretar o que cada simulación pretende analizar. Interpretar os resultados obtidos con cada unha das simulacións. Describir as conclusións obtidas sobre as políticas analizadas xustificándoas cos resultados das simulacións realizadas. A EXPOSICIÓN E DEFENSA DAS ANÁLISES DE CADA MODELO DE SIMULACIÓN É, XUNTO CO ESTUDO DE CASOS O COMPOÑENTE FUNDAMENTAL DA VALORACIÓN DO ALUMNO. A CUALIFICACIÓN DO PROCESO DE AVALIACIÓN CONTINUA É O RESULTADO DA AVALIACIÓN CONXUNTA DO ESTUDO DE CASOS E DA ANÁLISE DE MODELOS DE SIMULACIÓN. A DEVANDITA CUALIFICACIÓN SÓ SERÁ POSIBLE OBTELA DURANTE O PERÍODO LECTIVO DE SETEMBRO A XANEIRO. A DEVANDITA CUALIFICACIÓN MANTERASE PARA O EXAME DE XULLO E PARA O EXTRAORDINARIOS DE DECEMBRO. DADO O PESO FUNDAMENTAL DA AVALIACIÓN CONTINUA E A SÚA VINCULACIÓN AO DESENVOLVEMENTO DO CURSO, ESTA HA DE SER NECESARIAMENTE EFECTUADA AO LONGO DO CURSO. A CUALIFICACIÓN DA MATERIA SERÁ A MEDIA DA AVALIACIÓN CONTINUA Y DA NOTA DA PROBA FINAL. |
35 |
Case study | A6 A8 A9 A10 A11 | A metodoloxía de estudo de casos persegue que o alumno sexa capaz de realizar practicamente unha análise das políticas de empresa aplicadas en cada un dos casos propostos. Consistirán na realización e exposición de exercicios prácticos propostos polo profesor ou polo propio alumno nos que o estudante deberá demostrar os coñecementos adquiridos sobre o comportamento dinámico xerado polas distintas políticas de empresa analizadas. A súa realización require que o estudante sexa capaz de: Identificar patróns dinámico de comportamento. Formular unha hipótese de partida sobre as causas que xeran ese patrón de comportamento. Establecer os diagramas causais e os bucles de realimentación necesarios para xeralo. Analizar cualitativamente cada unha das políticas aplicadas políticas. Tanto no desenvolvemento das actividades prácticas coma nas clases maxistrais o estudante deberá demostrar os coñecementos adquiridos sobre o comportamento dinámico xerado polas distintas políticas de empresa analizadas. Para iso o alumno intervirá de forma activa nas sesións presenciais, especialmente nas de carácter interactivo. Igualmente, na sesión maxistral o alumno pode intervir, logo de petición da palabra, para preguntar, aclarar ou expoñer o seu punto de vista sobre o tema que no momento da súa intervención se estea a tratar. A EXPOSICIÓN E DEFENSA DOS CASOS PRÁCTICOS É O COMPOÑENTE FUNDAMENTAL DA VALORACIÓN DO ALUMNO. O ESTUDO DE CASOS SUPOÑERÁ UN 15% (1,5 SOBRE 10) DA NOTA GLOBAL DA MATERIA. O PESO DE CADA UN DOS EXERCICIOS DESENVOLVIDOS VARIARÁ EN FUNCIÓN DO GRAO DE DIFICULTAS DESTE. A CUALIFICACIÓN DO PROCESO DE AVALIACIÓN CONTINUA É O RESULTADO DA AVALIACIÓN CONXUNTA DO ESTUDO DE CASOS E DA ANÁLISE DE MODELOS DE SIMULACIÓN. A DEVANDITA CUALIFICACIÓN SÓ SERÁ POSIBLE OBTELA DURANTE O PERÍODO LECTIVO DE SETEMBRO A XANEIRO. A DEVANDITA CUALIFICACIÓN MANTERASE PARA O EXAME DE XULLO E PARA O EXTRAORDINARIOS DE DECEMBRO. DADO O PESO FUNDAMENTAL DA AVALIACIÓN CONTINUA E A SÚA VINCULACIÓN AO DESENVOLVEMENTO DO CURSO, ESTA HA DE SER NECESARIAMENTE EFECTUADA AO LONGO DO CURSO. A CUALIFICACIÓN DA MATERIA SERÁ A MEDIA DA AVALIACIÓN CONTINUA E DA NOTA DA PROBA FINAL. |
15 |
Short answer questions | B10 | Consiste nun exame que pode combinar preguntas de respostas curtas con preguntas tipo test. A súa duración pode oscilar entre 90 e 120 minutos. Realizarase o día, hora e aula que figure no calendario oficial de exames fixado pola Xunta de Facultade. A PROBA DE RESPOSTA MÚLTIPLE SUPOÑERÁ UN 50% (5 SOBRE 10) DA NOTA GLOBAL DA MATERIA. PARA PODER APROBAR É NECESARIO OBTER UN MÍNIMO DE 2,5 PUNTOS. |
50 |
Assessment comments | |||
Avaliación continua: Ao longo do curso, parte das clases presenciais dedicaranse á discusión e debate sobre os temas explicados. Dado que o obxectivo fundamental é desenvolver unha aprendizaxe activa por parte do alumno, procurarase que este dispoña do material dos diferentes temas antes da súa exposición en clase, con obxecto deque a clase sirva para resaltar os puntos centrais de cada tema e resolver as dúbidas que o alumno se puidese formar ao efectuar un primerestudio do material do tema. Está previsto que as 15 semanas do curso se distribuirán da seguinte forma: 10 semanas para exposición dos diferentes temas do programa. 5 semanas para a avaliación e control dos diferentes contidos. A asistenciaa as sesións de traballo reducido programadas ao longo do curso e a lastutorías personalizadas será tida en conta no proceso de avaliación continua. Laparticipación activa no desenvolvemento de cada un dos temas en clase serávalorada polo profesor, na medida que a devandita participación demostre o interésy os coñecementos do alumno, e sexa pertinente no momento no que sehace. A puntuación máxima da avaliación continua é de 5 sobre 10. A AVALIACIÓN CONTINUA HA DE FACERSE NECESARIAMENTE NO PERÍODO LECTIVO DE SETEMBRO A DECEMBRO. Os únicos utensilios cos que está permitido o acceso ao recinto da proba son os básicos para contestar ao exame: lapis, bolígrafo ou pluma, e goma de borrar. Está expresamente prohibido ter acceso durante o exame a teléfonos móbiles e calquera outros dispositivos capaces de comunicación a distancia e/ou de almacenamento de información. A non observancia desta norma supón o que se considere como realizada fraudulentamente a proba. |
|