Guía DocenteCurso Facultade de Dereito |
Mestrado Universitario en Asesoramento Xurídico Empresarial (plan 2012) |
Asignaturas |
Especialidade: Dereito ambiental |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Especialidade: Dereito ambiental | Código | 612843208 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 15 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Seminario | Terase en conta na modulación final da nota a asistencia e a participación activa nos seminarios. | 0 | |
Simulación | Avaliarase a capacidade de trabalo en grupo, a capacidade para a solución de problemas, o dominio do linguaxe técnico e xurídico, o manexo da xurisprudencia, a creatividade, a implicación e a capacidade de traballo en grupo. Tamén se terá en conta a opinión do tutor externo na elaboración do traballo encomendado. | 65 | |
Proba obxectiva | Avaliarase o resultado da proba obxectiva, no que se conterán preguntas de tipo conceptual e de comprensión da materia. | 35 | |
Solución de problemas | Esta actividade será tida en conta na avaliación, mesmo si non ten un valor específico na nota. Servirá para valorar a implicación, participación e evolución da aprendizaxe do alumno. Poderá servir para modular a nota final. | 0 | |
Saídas de campo | Terase en conta na nota final a asistencia e a participación activa do alumno. | 0 | |
Observacións avaliación | |||
O sistema ECTS esixe tomar en consideración o traballo realizado polos alumnos para a aprendizaxe da materia ao longo da especialidade en materia de medio ambiente. "1. Objetivo El Proyecto de “Aprendizaje de Servicio” La intervención en casos reales permite al Además,
2. Contenido - Los responsable de la institución u - Los estudiantes forman grupos (entre 2 y 5 alumnos). - Los alumnos tendrán un tutor interno de la - El tutor interno guía y apoya a los alumnos - El tutor externo realiza una entrevista El tutor también intervine en la evaluación - Los alumnos deberán presentar el resultado - Los profesores de la UDC que intervienen en
3. El desarrollo de la actividad de los alumnos 1. Entrevista con el cliente para la recibir 2. Elaboración de un plan de trabajo: 3. Entrega de una planificación y propuesta 4. Desarrollo del trabajo con tutorización 5. Las actas de la entrevista inicial y de la 6. Si es necesario, el grupo realizará una 7. Entrega y, en su caso, presentación oral del 8. Evaluación final del trabajo, de acuerdo
|
|