Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Que o alumno adquira e comprenda unha serie de coñecementos nos diferentes ámbitos xurídico-económicos determinados pola primacía do Dereito comunitario europeo. Especificamente, en materias como: dereito do consumo, dereito industrial, dereito da competencia, dereito de sociedades, réxime financeiro e tributario da Unión Europea, unión económica e monetaria, dereito comunitario do traballo e da seguridade social, transportes, telecomunicacións, espazo de liberdade, seguridade e xustiza. Materias, en fin, que lle acheguen unha base ou unha oportunidade de ser orixinal no desenvolvemento e/ou aplicación das ideas |
|
|
|
Que o alumno alcance unha comprensión sistemática dunha área de estudo e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa devandita área |
|
|
|
Que o alumno sexa capaz, por un lado, de concibir, deseñar, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con seriedade académica, así como, por outro lado, de contribuír a través dunha investigación orixinal que sexa merecedora da oportuna publicación referenciada a nivel nacional ou internacional |
|
BI4
|
|
Que sexa capaz, mediante a análise crítica, de avaliar e sintetizar ideas novas e complexas. |
|
BI3
|
|
Que sexa capaz de comunicar as súas conclusións aos seus colegas, á comunidade académica no seu conxunto e á sociedade en xeral |
|
BI5
|
|
Que empregue as técnicas de autoaprendizaxe de maneira que lle permitan fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance tecnolóxico, social ou cultural. |
|
BI6
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
|
CI1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
|
|
CI3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
|
CI4
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
|
CI6
|
|
|
|
CI7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
|
CI8
|