Teaching GuideTerm Faculty of Law |
Mestrado Universitario en Dereito: Estudos da Unión Europea (plan 2012) |
Subjects |
Traballo Fin de Master |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Traballo Fin de Master | Code | 612847220 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Manexo dos actos xurídicos comunitarios, podendo determinar o seu alcance e efectos no ordenamento interno estatal. | AR1 AR2 AR3 AR4 AR5 AR6 AR7 AR8 AR9 |
||
Manexo solvente do portal xurídico comunitario en Internet, incluso dende a casa, ós efectos de poder localizar todo tipo de documentación xurídica da Unión Europea, normativa ou non normativa. | AR11 |
||
Que o alumno alcance unha comprensión sistemática dunha área de estudo e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa devandita área. | AR10 AR12 |
||
Coñecemento dos diferentes procedementos de elaboración e aplicación do Dereito comunitario. | BR1 BR2 BR3 |
||
Capacidade crítica para analizar as distintas problemáticas derivadas dos aspectos xurídicos, institucionais, xeográficos e materiais que integran a dimensión exterior da Unión Europea. | BR6 |
CR2 CR3 |
|
Manexo das fontes xurídicas en lengua vernácula (inglés, francés, alemán, italiano e portugués), sin necesidade de ningunha formación especial previa en idiomas extranxeiros. | CR6 |
||
Que o alumno sexa capaz, por un lado, de concibir, deseñar, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con seriedade académica, así como, por outro lado, de contribuír a través dunha investigación orixinal que sexa merecedora da oportuna publicación referenciada a nivel nacional ou internacional. | BR4 |
||
Que sexa capaz de comunicar as súas conclusións aos seus colegas, á comunidade académica no seu conxunto e á sociedade en xeral. | BR5 |
||
Que sexa capaz de comunicar as súas conclusións -así como os coñecementos e razóns que as sustentan- a públicos especializados e non especializados. | BR8 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | CR4 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | CR7 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CR8 |
|