Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Coñecer as principais correntes teóricas que integraron e integran a reflexión sobre a literatura e a cultura. E distinguir a crítica da teoría como dominios da ciencia da literatura. |
AM1
|
|
|
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e os seus cambios de paradigma. |
AM2
|
|
|
Analizar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e críticos. |
AM4
|
|
|
Aplicar as técnicas de análise cultural aclarando os fundamentos ideolóxicos presentes en contextos diversos. |
AM5
|
|
|
Integrar os estudos literarios nun contexto cultural máis extenso que transcenda os límites dunha soa lingua e / ou nación, atendendo á diversidade cultural. |
AM6
|
|
|
Considerar a convencionalidade do concepto de literatura, a través da súa relación coas TICS, os medios de comunicación, as ciencias e as artes, no marco da diversidade cultural. |
AM7
|
|
|
Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios e culturais. |
AM8
|
|
|
Ser capaz de realizar achegas creativas e persoais no estudo comparatista dos textos literarios, dos produtos artísticos e das realidades culturais |
AM9
|
|
|
Adquirir a capacidade de manexar ferramentas e recursos de investigación aplicados ao ámbito dos estudos literarios e culturais. |
AM13
|
|
|
Traballar de maneira interdisciplinar en entornos diversos. |
|
BM1
|
|
Desenvolver habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador. |
|
BM4
|
|
Adquirir a capacidade de concebir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico. |
|
BM7
|
|
Integrar coñecementos de campos de estudo diversos. |
|
BM5
|
|
Desenvolver habilidades de xestión da información para propósitos académicos e de investigación.
|
|
BM8
|
|
Adquirir capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
|
BM9
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
CM1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
CM3
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
CM6
|
Dominar a expresión e a compresión de forma oral e escrita de un idioma estranxeiro. |
|
|
CM2
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
CM4
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras, sempre baixo os principios democráticos da distribución xusta da riqueza, a igualdade social e o equilibrio do ecosistema. |
|
|
CM5
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
CM7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance cultural e socioeconómico da sociedade. |
|
|
CM8
|