Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Mestrado Universitario en Literatura, Cultura e Diversidade |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Literatura e espectáculo | Code | 613484008 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatoria | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer as relacións entre a literatura e o teatro, o audiovisual, a música e a danza a través da historia e en contextos culturais diversos. | AC1 AC2 AC4 AC7 |
BC4 BC5 BC8 |
CC4 CC5 CC7 CC8 |
Coñecer os principais focos de información e de reflexión teórica relativas aos estudos das relacións entre a literatura e as producións espectaculares e saber integrar as achegas dos principais grupos investigadores do ámbito académico | AC1 AC2 AC6 AC8 AC10 AC12 |
BC1 BC3 BC4 BC5 BC6 |
CC2 CC3 CC6 CC7 CC8 |
Saber empregar a rede informática na obtención de información e na comunicación de datos e, en xeral, adquirir a capacidade de utilizar as ferramentas TIC necesarias para o exercicio profesional e investigador | AC7 AC11 AC13 |
BC1 BC4 BC6 BC8 BC9 |
CC3 CC4 CC5 CC6 CC7 |
Deseñar e realizar un traballo de investigación orixinal, rigoroso e de extensión limitada en que se analicen as relacións de certos productos espectaculares coa literatura, pondo en relación os estudos literarios con contextos culturais diversos. | AC3 AC6 AC10 |
BC1 BC7 BC8 BC9 |
CC6 CC8 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa tendo en conta a importancia da aprendizaxe ao longo de toda a vida. | AC2 AC10 AC13 |
BC1 BC4 BC5 BC9 |
CC3 CC6 CC7 |
Analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. | AC4 AC8 AC9 AC10 AC11 |
BC1 BC3 BC4 |
CC8 |
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e as súas mudanzas de paradigma | AC1 AC2 AC5 AC6 AC12 |
BC1 BC3 BC4 |
|
Desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais | AC3 AC8 AC13 |
BC4 BC5 BC7 BC8 |
CC3 CC6 CC7 CC8 |
Aplicar as técnicas de análise cultural respectando os fundamentos ideolóxicos presentes en contextos diversos | AC5 |
||
Integrar os estudos literarios nun contexto cultural máis extenso que trascenda os límites dunha soa lingua e/ou nación, atendendo á diversidade cultural | AC6 |
||
Ampliar o concepto de literatura, a través da súa relación coas TICs, os medios de comunicación, o cinema, as artes, no marco da diversidade cultural | AC7 |
||
Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios, artísticos e culturais | AC8 |
BC3 BC4 |
CC6 |
Realizar aportacións creativas e orixinais no estudo comparatista dos textos literarios, dos produtos artísticos e das realidades culturais | AC3 AC5 AC6 AC8 AC9 |
BC1 BC3 BC5 |
|