Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Mestrado Universitario en Literatura, Cultura e Diversidade |
Asignaturas |
Temas e liñas de investigación en literatura e cultura brasileiras |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Temas e liñas de investigación en literatura e cultura brasileiras | Código | 613484033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Coñecer as principais correntes teóricas que integraron e integran a reflexión sobre a literatura e a cultura, así como os seus antecedentes. |
A2 | Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e os seus cambios de paradigma. |
A3 | Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais. |
A4 | Analizar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e xenéricos. |
A6 | Integrar os estudos literarios nun contexto cultural máis extenso que transcenda os límites dunha soa lingua e / ou nación, atendendo á diversidade cultural. |
A8 | Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios, artísticos e culturais. |
A9 | Ser capaz de realizar achegas creativas e orixinais no estudo comparatista dos textos literarios, dos produtos artísticos e das realidades culturais. |
A10 | Aplicar as técnicas de análise cultural en contextos diversos. |
A12 | Coñecer e valorar a diversidade cultural, con especial atención aos ámbitos anglófono, hispánico e galego-portugués. |
A13 | Adquirir a capacidade de manexar ferramentas e recursos de investigación aplicados no ámbito dos estudos literarios e culturais. |
B1 | Traballar de maneira interdisciplinar en entornos diversos. |
B7 | Adquirir a capacidade de concebir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico. |
B9 | Adquirir capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|