Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Mestrado Universitario en Lingüística Aplicada (2013) |
Subjects |
A avaliación de dicionarios |
Contents |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | A avaliación de dicionarios | Code | 613836073 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. O dicionario como obxecto de investigación e como ferramenta de uso diverso. | 1.1. Ensino e aprendizaxe da lingua. 1.2. Comunicación. 1.3. Tradución. 1.4. Outros enfoques. |
2. A avaliación dos dicionarios. | 2.1. O punto de vista do avaliador: usuario ou especialista (lingüista / lexicógrafo). 2.2. A caracterización tipológica. 2.3. A avaliación física ou externa. 2.4. A avaliación da macroestrutura. O criterio da coherencia externa. 2.5. A avaliación da microestrutura. 2.5.1. A organización da información: estrutura, elementos formais e tipográficos. 2.5.2. O criterio da coherencia interna. 2.5.3. Os criterios da cantidade de datos lexicográficos, a súa calidade e empregabilidade (intelixibilidade e fiabilidade). 2.5.4. Outros criterios de avaliación. 2.5.5. Criterios específicos para os dicionarios monolingües, bilingües e terminolóxicos. |
|