Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Inglesa 4 |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 4 | Código | 613G01019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Competencia lectora: comprender unha variedade de textos auténticos procedentes da prensa, obras de ficción, documentos, materiais de promoción ou de publicidade. | A1 A2 A6 A8 A11 A15 |
B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 |
C2 C3 C4 C5 C6 C7 |
Escritura: saber redactar un artigo, un ensaio, textos informativos, propostas, queixas, informes e recensións. | A4 A6 A9 A10 A11 A12 |
B1 B5 B6 B10 |
C1 C2 C3 C7 C8 |
Comprensión auditiva: comprender distintos tipos de discurso auténtico; monólogos, avisos, programas de radio e televisión, relatorios, anécdotas, interaccións entre varios falantes á vez, entrevistas, debates | A2 A6 A10 A11 |
B8 B9 B10 |
C2 C3 C5 C7 |
Competencias orais: saber desenvolverse oralmente con falantes nativos e non nativos; proporcionar información, expresar e xustificar opinións, realizar comentarios axeitados, expresar acordo e desacordo, comparar, describir e especular. En resumo, os alumnos deben ser capaces de levar a cabo a comunicación eficaz, e de responder plenamente aos estímulos orais. | A5 A6 A15 A21 A22 A23 |
B4 B5 B6 B8 B10 |
C2 C4 C5 C7 C8 |
Lingua e uso: posuír un vocabulario xeral amplo; coñecer frases e colocacións comúns, matices, verbos con partícula, modos de enlazar oracións; realizar transformacións gramaticais con soltura | A6 A8 A22 A23 |
B4 B5 B7 B8 B10 |
C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
|