Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Literatura Norteamericana nos seus Textos |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Norteamericana nos seus Textos | Código | 613G03047 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | A6 A10 A11 A14 A15 A16 | Os estudantes traballarían en grupos (ata 4 estudantes máx.), e presenta un tema á clase. Dunha lista proporcionada polo instrutor, os estudantes elixen un autor concreto e texto que non é incluído na lista de lecturas necesaria. Isto é unha presentación de Powerpoint. Esíxese que proporcionan, polo menos, a información seguinte: breve resumo de argumento; recepción crítica de traballo (mínimo dun possitive e unha revisión negativa); unha entrevista co autor (se e cando posible); información dun capítulo dun libro;; poden tamén incluír algún material visual como un clip da adaptación de película, un clip dun documental, ou noticias do media).Students son animados poñer algunhas tarxetas con notas, pero son animados a non se preparar para o presentación completo. |
30 |
Proba de resposta breve | A2 A7 A8 A18 A19 | Este é a proba "Identify-Quizz". A estudantes é proporcionada unha lista que inclúen algún do seguir: elementos, metaphores, expresións recorrentes, marcas, información intertextual, nomes correctos, postas, etc. Estudantes deberían identificar autor e texto, e comentar nos palabra/palabras particulares dados. Comentarían nas razóns polas cales son pertinentes para o texto completo. Por que? Por que non? Respostas son abertas, pero os estudantes deberían utilizar probas de texto. "Indentify-Quizz" está baseado en información de lecturas necesarias. |
10 |
Proba de ensaio | B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C2 C3 C4 | Suponse que isto é a proba máis pertinente porque cobre unha serie ampla de tarefas. Estudantes deberían demostrar que teñen un bo agarre de inglés. Teñen que expresar as súas ideas claramente e coherentemente. Posto que isto é un ensaio comparativo, estudantes teñen que elixir entre varias opcións, e proporcionar un ensaio ben organizado, onde fan despexar os seus puntos ao mesmo tempo apoian as súas ideas con probas (citas) do texto. Intente necesidades e introdución, un corpo e unha conclusión. Isto non é unha tarefa descritiva, e non estou a esperar ler as súas notas de clase, senón que aprendo da súa lectura persoal e creativa dos textos/temas necesarios. Ensaio está baseado en información de lecturas necesarias. Anterior ao ensaio comparativo, estudantes son tamén esixidos que escribe un ensaio curto tomar á casa sobre unha selección de textos e autores. |
40 |
Obradoiro | C6 C7 | Obradoiro/Quotation Test. Baseado na experiencia gañada durante o Taller de Cita, estudantes son preparados para pasar unha proba de dentro clase onde se lles pide que se concentran nunha cita particular e proporcionan non soamente unha lectura minuciosa pero tamén identificar autor, e traballo, narrador, ton de protagonistas e estilo. Isto non é unha cuestión descritiva, senón unha cuestión onde se supón que o estudante le criticamente. Citas son seleccionadas entre as lecturas necesarias. Estudantes son proporcionados varias eleccións (ata catro). |
20 |
Observacións avaliación | |||
Dependendo da cantidade de estudantes poderiamos ter máis dun taller en citas, ou improvisar algún extra "Identify-Quizz". Estudantes a tempo parciais que tamén teñen unha administración académica oficial a non asistir clases deberían poñerse en contacto instrutor ao longo das primeiras DÚAS semanas de semestre para discutir os specificities. Estudantes poden poñerse en contacto instrutor mediante correo electrónico (maria.frias@udc.es), pero unha cita individual é necesitado demasiado. En caso de que os estudantes non puidesen ser capaces de sentarse para ningunha das probas necesarias, deberían poñerse en contacto comigo o antes posible, para probar e resolver o problema. -Xuntamente con clase asistencia (vexa abaixo), os talleres, lecturas, diarios, e presentación de clase son OBRIGATORIOS. Vostede necesitará ser graduado con polo menos uns "4" nas actividades devanditas. -If (Repetidores/as), ou estudantes que están a levar varios cursos ao mesmo tempo deben facer como follows:FIRST, instrutor de contacto non posterior que outubro medio. EN SEGUNDO LUGAR, proporcione unhas probas escritas de que non poden vir a clase regularmente. EN TERCEIRO LUGAR, fixarei unhas cantas datas nas cales será obrigatorio para vir a e participar en clasifican. EN CUARTO LUGAR, asignareilles exercicios extras e tarefas que necesitarán presentar segundo as datas indicadas nun calendario que crearei especificamente para eles. FINALMENTE, se fracasan ou en vir ás poucas clases obrigatorias descritas arriba ou en presentar as asignacións puntualmente, terán que tomar a oportunidade de Xullo. - Estudantes deben presentar as asignacións nas datas de acordo en. As demoras curtas implicarán un desconto dun 25% do grao de asignación. Demoras longas necesitarán ser oficialmente xustificado (p. ex. co note)--otherwise dun doutor as asignacións non serán aceptadas Un diario rastros de exhibición de plaxio serán graduados cuns "0". |
|