Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Free election credit |
Español como L2 |
Contents |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Español como L2 | Code | 613G03048 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
0. Presentación. Consideracións xerais |
|
1. A adquisición de linguas estranxeiras e segundas linguas | 1.1. Precisions conceptuais 1.2. Algunhas teorías sobre a aprendizaxe da L2 1.3. Factores condicionantes na aprendizaxe da L2 |
2. Métodos e enfoques do ensino do ELE | 2.1. Metodoloxía, método, enfoque: precisións teminolóxicas 2.2. Evolución histórica dos principais métodos previos ao enfoque comunicativo 2.3. Enfoque comunicativo 2.4. Metodoloxía no MCER 2.5. Novas perspectivas: ensino de L2 con fines específicos 2.6. Diseño curricular no ensino-aprendizaxe de L2 |
3. Avaliación | 3.1. Introdución 3.2. Avaliación no MCER 3.3. DELE e Proxecto Dialang 3.4. Como elaborar probas de avaliación 3.5. Os erros. Como corrixilos |
4. Didáctica de ELE | 4.1. Destrezas lingüísticas 4.1.1. Presentación 4.1.2. Expresión ou interacción oral 4.1.3. Expresión escrita 4.1.4. Comprensión auditiva 4.1.5. Comprensión lectora 4.1.6. Como ensinar gramática 4.1.7. Como enseñar vocabulario 4.2. A realidade da aula |
5. Materiais didácticos | |
6. Novas tecnoloxías no ensino de ELE |
|