Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Enxeñeiro en Informática |
Subjects |
Ciencia Cognitiva |
Study programme competencies |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Ciencia Cognitiva | Code | 614111609 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
First and Second Cycle | 2nd four-month period |
All | Optativa | 4 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Aprender de maneira autónoma novos coñecementos e técnicas avanzadas axeitadas para a investigación, o deseño e o desenvolvemento de sistemas e servizos informáticos. |
A2 | Concibir e desenvolver novas arquitecturas de computación, en especial para sistemas multiprocesadores, analizando e adaptando diversas alternativas tecnolóxicas a cada problema concreto. |
A3 | Concibir e planificar o desenvolvemento de aplicacións informáticas complexas ou con requisitos especiais. |
A4 | Coñecer e aplicar diferentes protocolos de comunicación e sistemas de xestión de rede. |
A9 | Dirixir equipos de traballo ligados ao deseño de produtos, procesos, servizos informáticos e outras actividades profesionais. |
A10 | Saber especificar, deseñar e implementar unha política de seguridade no sistema. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Aprendizaxe autónoma. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B8 | Traballar en equipos de carácter interdisciplinar. |
B9 | Capacidade para tomar decisións. |
B11 | Razoamento crítico. |
B12 | Capacidade para a análise e a síntese. |
B14 | Coñecemento de idiomas. |
B15 | Motivación pola calidade. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|