Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Grao en Enxeñaría Informática |
Subjects |
Deseño Software |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Deseño Software | Code | 614G01015 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences | ||
Identificar o deseño software como unha das fases do ciclo de vida do software | A7 A13 A14 |
B3 B4 |
C3 |
Coñecer os principios e propiedades básicas da orientación a obxectos | A7 A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |
Plasmar un deseño software utilizando os artefactos propios dunha linguaxe de modelado coma UML | A7 A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |
Coñecer os principios básicos que representan un bo deseño software | A7 A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |
Identificar problemas típicos de deseño e as suas solucións máis comúns | A7 A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |
Usar un deseño como guía para a implementación do software | A7 A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |
|