Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Grao en Enxeñaría Informática |
Subjects |
Deseño Software |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Deseño Software | Code | 614G01015 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Introducción | • Deseño software • Deseño orientado a obxectos |
2. Elementos Básicos da Orientación a Obxectos | • Clases e obxectos • Identidade de obxectos • Estado de obxectos • Comportamento de obxectos |
3. Características Básicas da Orientación a Obxectos | • Abstracción e encapsulamento • Modularidade • Xerarquía • Polimorfismo • Tipificación • Ligadura Dinámica |
4. Linguaxe Unificada de Modelado (UML) | • Introducción • Bloques básicos do UML • Deseño estático: Diagramas de clases • Deseño dinámico: Diagramas de interacción • Outros diagramas |
5. Principios de Deseño | • Calidade no deseño • Principios SOLID • Tipos de herdanza |
6. Patróns de Deseño | • Introducción aos patróns de deseño • Patróns elementais • Deseños adaptables aos cambios • Patróns e coleccións de obxectos • Deseños débilmente acoplados • Outros patróns e principios |
|