Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Grao en Enxeñaría Informática |
Subjects |
Deseño Software |
| |||||||||||||||||||||||||
Identifying Data | 2015/16 | ||||||||||||||||||||||||
Subject (*) | Deseño Software | Code | 614G01015 | ||||||||||||||||||||||
Study programme |
|
||||||||||||||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||||||||||||||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatoria | 6 | |||||||||||||||||||||
Language |
|
||||||||||||||||||||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||||||||||||||||||||
Prerequisites | |||||||||||||||||||||||||
Department | Computación |
||||||||||||||||||||||||
Coordinador |
|
|
|||||||||||||||||||||||
Lecturers |
|
|
|||||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||||
General description | O Deseño Software é unha fase chave dentro do ciclo de vida do software que establece a ligazón entre os requisitos dun sistema e a sua posterior implementación. O deseño máis habitual hoxe en día é o deseño baseado na orientación a obxectos, que consiste en desenvolver un programa en base a obxectos que intercambian mensaxes. Esta materia introducirá aos alumnos nos elementos e propiedades básicas da orientación a obxectos usando unha linguaxe orientada a obxectos como Java. Aprenderase tamén a como reflectir os artefactos propios do deseño nunha linguaxe de modelado coma a Linguaxe Unificada de Modelado (UML). Finalmente presentaranse aqueles principios básicos que representan un bo deseño e aprenderase a identificar aqueles problemas típicos de deseño e as súas solucións máis comúns representadas como patróns de deseño. | ||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|