Cambio social e tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor
Code
615488002
Study programme
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos (plan 2012)
Descriptors
Cycle
Period
Year
Type
Credits
Official Master's Degree
1st four-month period
First
Obligatoria
3
Language
Galician
Teaching method
Face-to-face
Prerequisites
Department
Psicoloxía Socioloxía e Ciencia Política da Administración
Coordinador
Andrade Suarez, Maria Jose
Clemente Diaz, Miguel
E-mail
maria.andrade@udc.es
miguel.clemente@udc.es
Lecturers
Andrade Suarez, Maria Jose
Caamaño Franco, Iria
Clemente Diaz, Miguel
López-Cortón Facal, Ana María
E-mail
maria.andrade@udc.es
iria.caamano@udc.es
miguel.clemente@udc.es
ana.lopez-corton@udc.es
Web
General description
O mercado turístico español caracterizouse durante anos por unha especialización case absoluta no denominado turismo de "sol e praia".
Actualmente, as novas demandas e esixencias do consumidor turístico, así como a intensificación do nivel competitivo no sector, fai que sexa necesario realizar un estudo máis exhaustivo do comportamento do consumidor e analizar cales son as tendencias actuais.
Ante esta situación, búscase que o alumno coñeza cuales son estes cambios, e que mediante un traballo de campo poida valorar os devanditos comportamentos.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.