Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos (plan 2012)
 Subjects
  Planificación e xestión de plans de turismo. O papel das organizacións públicas e privadas
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Dotar os alumnos dos conceptos e información precisos para que poidan entender, contextualizar e propoñer políticas de desenvolvemento da actividade turística AC1
AC2
AC5
AC6
AC8
BC2
BC3
BC10
CC8
Comprender o papel desempeñado polos diversos "policymakers" na promoción da actividade turística. AC7
AC8
AC9
AC11
BC3
BC10
BC11
CC4
Manexar as fontes estatísticas e bibliográficas vinculadas á actividade turística. AC6
AC7
AC10
AC12
BC3
BC13
CC6
Manexar os instrumentos e metodoloxía propias da análise económica como vía para interpretar a realidade turística e actuar sobre esta AC7
AC8
AC11
AC12
BC5
BC6
BC7
CC6
CC8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes