Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos (plan 2012)
 Subjects
  Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Lograr a comprensión por parte do alumno do concepto de Gastronomía como elemento de identidade e recurso turístico principal, secundario ou complementario dun destino turístico, vinculado aos recursos territoriais e ás tradicións. AC2
AC12
BC2
BC4
BC11
CC1
Identificar os factores a ter en conta na análise dos diferentes produtos turísticos gastronómicos: rutas alimentarias, gastronómicas, vinícolas, xornadas gastronómicas,... AC6
AC7
AC8
BC6
BC7
BC8
CC3
CC4
CC6
CC7
CC8
Identificar os obxectivos e factores a ter en conta no deseño dos diferentes produtos turísticos gastronómicos. AC6
AC7
AC8
BC1
BC6
BC7
BC8
CC3
CC4
CC6
CC7
CC8
Avaliar a demanda e o produto turístico gastronómico, así como as principais accións e axudas levadas a cabo polas distintas Administracións para a posta en valor do recurso gastronomía AC2
AC6
AC7
BC2
BC4
BC6
BC11
CC1
CC3
CC4
CC6
CC8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes