Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados |
Subjects |
Mercados e Competencia |
Sources of information |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Mercados e Competencia | Code | 615518004 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatoria | 3 | ||||||||||
|
Basic |
Ries, Al. (1993). Posicionamiento. Mc Graw-Hill Ries, Al. (2002). Posicionamiento, la batalla por su mente. Mc Graw-Hill Trespalacios, J.A., Vázquez, R., Bello, L. (2005). Investigación de Mercados. Thomsom Trout, J. (2010). Reposicionamiento: La estrategia competitiva en una era de hipercompetencia. Pirámide Valderrey, P. (2011). Segmentación de mercados. StarBook |
|
|
Complementary | |
|
|