Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados |
Subjects |
Taller de Análise Cualitativo |
Assessment |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Taller de Análise Cualitativo | Code | 615518015 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | A3 A7 A10 B2 B7 B10 B11 C1 C2 | A availación do curso consistirá na realización de dous traballos de investigación en equipo no que os alumnos deberán apliacar os coñecementos aprendidos o longo do curso. |
100 |
Assessment comments | |||
A avaliación constará de dúas partes diferenciadas: A primeira, relativa ao ARS, se avaliará mediante a realización dun traballo en equipo sobre a aplicación da metodoloxía de redes. O resultado representará o 50% da nota final A segunda, relativa á cartografia social e historica, se avaliará mediante a realizacion dun traballo en equipo. O resultado representará o 50% restante da nota final. A nota final calcularase mediante a media aritmética das dúas partes |
|