Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados |
Asignaturas |
Técnicas de Análise Audiovisual |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Técnicas de Análise Audiovisual | Código | 615518019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Brisset, Demetrio E. (2011). Análisis fílmico y audiovisual . Barcelona : UOC. Santos Martínez, C.J. (2013). Análisis audiovisual y publicitario actuales. Madrid : Vision Libros García Uceda, M. (2011). Las claves de la publicidad. Madrid : ESIC Martínez Albertos, J. L. (ND). El mensaje informativo periodismo en radio, TV y cine. Barcelona: ATE Remaury, Bruno (2005). Marcas y relatos. La marca frente al imaginario cultural contemporáneo. Barcelona: Gustavo Gili González Requena, J.L. (2007). El Espot publicitario: la metamorfosis del deseo . Barcelona: Cátedra Igartua Perosanz, J.J. (2006). Métodos cuantitativos de investigación en comunicación . Barcelona: Bosch Esteban Talaya, A. y Molina Collado, A. (Coord.) (2014). Investigación de mercados . Madrid: ESIC Ruiz Olabuénaga, J. I. (2012). Teoría y práctica de la investigación cualitativa . Bilbao : Universidad de Deusto |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|