Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Grao en Socioloxia |
Subjects |
Política social y servicios sociales |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Política social y servicios sociales | Code | 615G01308 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | A1 A4 A14 A15 A17 A18 A21 A24 A26 B3 B5 B27 C4 C6 C8 | De cara ao proxecto a investigación final, establécense unha serie de fases ou etapas de traballos titelados, que deberán informarse ao profesor e entregarse dacordo ao calendario establecido a este efecto. Estas fases e/ou partes son: proxecto, marco teórico, parte empírica, análise e conclusións. As entregas periódicas das diferentes fases e partes do traballo de investigación terán carácter obrigatorio e serán tidas en conta á hora de avaliar o seguimento e cumprimento de ditos prazos de entrega. |
20 |
Guest lecture / keynote speech | A1 A4 A14 A15 A17 A18 A24 A26 B5 B12 B13 C4 C6 C8 | As clases maxistrais serán avaliadas sobre todo perante o seu reflexo, en forma de contidos, tanto nos traballos titelados como na investigación final. Asemesmo, nas clases maxistrais tamén serán tidos en conta a asistencia, o interese e a participación en clase por parte do alumnado | 20 |
Workbook | A1 A4 A15 A17 | Ademáis dos contidos teóricos explicitados nas sesións maxistrais, así como os casos ou exemplos prácticos referidos nas mesmas, o alumnado deberá dotarse de información bibliográfica para completar a súa formación e, sobre todo, para levar a cabo o marco teórico do seu proxecto de investigación. | 10 |
Directed discussion | A1 A4 A18 A24 A36 B3 B4 B5 B11 B12 B13 B27 C4 C8 | En todo o proceso de desenvolvemento da asignatura, e sobre todo de cara a avaliar o interese e participación do alumnado, así como a súa contribución ao enriquecemento de contextos propicios de aprendizaxe, estudo e traballo. | 10 |
Research (Research project) | A36 A32 A31 A30 A26 A24 A21 A19 A18 A17 A15 A14 A4 A1 B1 B3 B4 B5 B11 B12 B13 B14 B27 C4 C6 C8 | O alumnado, de forma individual ou colectiva, realizará o traballo/proxecto de carácter teórico práctico, no que se prestará especial atención ás funcións e efectos das políticas sociais e servizos sociais. Este traballo estará dirixido ou titelado polo profesor. O alumnado deberá recoller no mesmo os coñecementos aprendidos, a información secundaria recabada, así como outra de carácter primario que sirva para o propósito da investigación a realizar. Este traballo é a proba ou contido principal da avaliación da asignatura e nel deberase reflictir os coñecementos impartidos nas sesións maxistrais, das lecturas así como da investigación propia (información primaria ou parte empírica) levada a cabo sobre o tema acordado co profesor e do que se deben facer entregas periódicas das súas diferentes partes (proxecto, marco teórico, parte empírica, análise e conclusións), tal e como se recolle no apartado dos traballos titelados. |
40 |
Assessment comments | |||
Esta asignatura está plantexada para ser cursada presencial e participativamente, xa que a súa avalidación na convocatoria ordinaria pretende ser o máis integral posible (coñecementos teóricos adquiridos, traballo práctico ou habilidade técnica, interese, actitude, etc.). De ahí que a asistencia e a participación sexan tidas en conta á hora da avaliación.
A avaliación baséase sobre todo na elaboración dun traballo teórico-práctico. Sendo a participación, o interese mostrado e a asistencia ou outros pilares da asignatura. O traballo poderá ser individual ou colectivo, ponderándose a avaliación en base ao número de autores. Entenderase por avaliación suficiente para superar a asignatura na súa primeira convocatoria ordinaria obter un 50% entre as metodoloxías descritas. Esta avaliación é específica para a primeira convocatoria ordinaria da asignatura, é dicir, aquela constituida por unha avaliación continua. Para o resto de convocatorias haberá unha proba escrita ou examen, no que ademáis dos contidos teóricos se inclúe un soposto de carácter práctico. O traballo participativo so será válido para a primeira convocatoria e a súa correspondente avaliación continua. Para o resto de convocatorias que non sexan á primeira ordinaria, non se gardan puntuacións nin traballos ou probas anteriores. |
|