Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Comunicación Audiovisual |
Subjects |
Animación 3D-2 |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Animación 3D-2 | Code | 616G01033 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 | Crear productos audiovisuais. |
A3 | Xestionar proxetos audiovisuais. |
A4 | Investigar e analizala comunicación audiovisual. |
A5 | Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual. |
A7 | Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 | Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A11 | Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. |
A12 | Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B1 | Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo. |
B3 | Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro do seu área de estudo) |
B4 | Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 | Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 | Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B8 | Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C3 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|