Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Arquitectura |
Arquitecto |
Asignaturas |
Deseño de Sistemas Estruturais |
Resultados de aprendizaxe |
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Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de Sistemas Estruturais | Código | 630011605 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Cuarto-Quinto | Optativa | 6 | ||||||||||
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Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Utilizar a análise gráfica como método para o coñecemento dos diferentes Sistemas Estruturais (S.E.), utilizando todo tipo de ferramentas desde a man alzada ata o debuxo por ordenador. Utilizar el análisis gráfico como método para el conocimiento de los diferentes Sistemas Estructurales (S.E.) | A1 A6 A9 A10 A14 A38 A42 A56 |
B1 B3 B5 B8 B11 B14 B18 B21 B24 |
C3 C7 C8 |
Comprensión da Xeometría subxacente na definición formal da arquitectura e do S.E. aplicado. Comprensión de la Geometría subyacente en la definición formal de la arquitectura y del S.E. aplicado. | A9 A10 A14 A37 A38 A40 |
B1 B2 B5 B8 B11 B14 B18 B22 |
C1 C3 C7 |
Adquirir destreza no manexo do debuxo asistido por ordenador en 3D como ferramenta durante o proceso proxectual e como instrumento de comunicación e representación. Adquirir destreza en el manejo del dibujo asistido por ordenador en 3D como herramienta durante el proceso proyectual y como instrumento de comunicación y representación. | A10 A14 A38 A39 A40 |
B1 B2 B4 B7 B8 B10 B13 B14 |
C1 C3 C6 C7 |
Comprender a relación entre o emprego dun S.E. concreto, o espazo xerado e o resultado formal último, aplicado á resolución de proxectos arquitectónicos. Comprender la relación entre el empleo de un S.E. concreto, el espacio generado y el resultado formal último, aplicado a la resolución de proyectos arquitectónicos | A1 A4 A6 A9 A10 A14 A34 A37 A38 A40 A41 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B18 B21 B22 B24 B26 |
C1 C3 C5 C6 C7 |
Análises de arquitecturas emblemáticas, construidas , proxectadas, ou simplemente imaxinadas, utilizando o *CAD-3D. Exposición ante compañeiros e profesores. Análisis de arquitecturas paradigmáticas, construídas o simplemente proyectadas, utilizando el CAD-3D. Exposición ante compañeros y profesores. | A6 A9 A10 A37 A38 A39 A40 A41 A42 A43 A56 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B10 B11 B17 B18 B21 B22 B26 B30 |
C1 C4 C5 C7 C8 |
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