Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Architecture |
Mestrado Universitario en Rehabilitación Arquitectónica |
Subjects |
Historia do Patrimonio Rehabilitado |
Study programme competencies |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Historia do Patrimonio Rehabilitado | Code | 630467102 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Capacidade para a intervención no Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado, en edificios con valor histórico, coordinar estudos históricos sobre eles, elaborar os seus planes directores de conservación e redactar e executar proxectos de restauración e rehabilitación. |
A2 | Protección do Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para realizar tarefas de catalogación monumental, definir medidas de protección de edificios e conxuntos históricos e redactar planes de delimitación e conservación deles. |
A6 | Crítica arquitectónica: aptitude ou capacidade para analizar o patrimonio edificado e para explicar os precedentes formais. |
B1 | Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de seren orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 | Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 | Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B5 | Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo |
B6 | Capacidade de organización e planificación |
B8 | Capacidade de xestión de información |
C7 | Intuición mecánica |
C9 | Habilidade manual |
C10 | Cultura histórica |
C11 | Capacidade de análise e de síntese |
C12 | Razoamento crítico |
|