Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade para a intervención no Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado, en edificios con valor histórico, coordinar estudos históricos sobre eles, elaborar os seus planes directores de conservación e redactar e executar proxectos de restauración e rehabilitación. |
AP1
|
|
|
Capacidad para analizar las instalaciones de edificios existentes en ordena criterios de sostenibilidad y eficiencia energética |
AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6
|
|
|
Aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir as condicións de mantemento das instalacións da edificación. |
AP4
|
|
|
Crítica arquitectónica: aptitude ou capacidade para analizar o patrimonio edificado e para explicar os precedentes formais. |
AP6
|
|
|
Conservación de obra grosa e acabada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade e definir as condicións, mantemento e medidas de intervención nos sistemas de divisións interiores, carpintería e demais obra acabada de interior, así como nos cerramentos, cubertas, etc. |
AP5
|
|
|
Capacidade de organización e planificación. |
|
BP2
|
|
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
|
|
|
Capacidade de xestión da información. |
|
|
|
Resolución de problemas |
|
|
|
Toma de decisións |
|
|
|
Traballo en equipo |
|
|
|
Razoamento crítico. |
|
|
|
Compromiso ético. |
|
|
|
Adaptación a novas situacións. |
|
|
|
Aprendizaxe autónomo |
|
|
|
Creatividade. |
|
|
|
Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
|
|
Motivación pola calidade. |
|
|
|
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
|
|
|
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas |
|
|
|
Imaxinación. |
|
|
|
Visión espacial. |
|
|
|
Comprensión numérica. |
|
|
|
Cultura histórica. |
|
|
|
Capacidade de análise e de síntese. |
|
|
|
Toma de decisións. |
|
|
|
Razoamento crítico. |
|
|
|
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudos. |
|
|
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
CM6
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CM8
|
B1 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de seren orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BP1
|
|
B3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
BP3
|
|
B4 Que os estudantes saiban comunicar a súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades |
|
BP4
|
|
6 Capacidade de organización e planificación |
|
BP6
|
|
B7 Coñecemento e dominio do castelán e do galego |
|
BP7
|
|
C2 Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas |
|
|
CM1
|
C5 Visión espacial |
|
|
CM4
|
C13 Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudos |
|
|
CM12
|