Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Arquitectura |
Mestrado Universitario en Rehabilitación Arquitectónica |
Asignaturas |
Inspección das Instalacións |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Inspección das Instalacións | Código | 630467111 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Capacidade para a intervención no Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado, en edificios con valor histórico, coordinar estudos históricos sobre eles, elaborar os seus planes directores de conservación e redactar e executar proxectos de restauración e rehabilitación. | AP1 |
||
Capacidad para analizar las instalaciones de edificios existentes en ordena criterios de sostenibilidad y eficiencia energética | AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6 |
||
Aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir as condicións de mantemento das instalacións da edificación. | AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6 |
||
Crítica arquitectónica: aptitude ou capacidade para analizar o patrimonio edificado e para explicar os precedentes formais. | AP6 |
||
Conservación de obra grosa e acabada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade e definir as condicións, mantemento e medidas de intervención nos sistemas de divisións interiores, carpintería e demais obra acabada de interior, así como nos cerramentos, cubertas, etc. | AP5 |
||
Capacidade de organización e planificación. | BP2 |
||
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. | |||
Capacidade de xestión da información. | |||
Resolución de problemas | |||
Toma de decisións | |||
Traballo en equipo | |||
Razoamento crítico. | |||
Compromiso ético. | |||
Adaptación a novas situacións. | |||
Aprendizaxe autónomo | |||
Creatividade. | |||
Iniciativa e espírito emprendedor. | |||
Motivación pola calidade. | |||
Sensibilidade cara a temas medioambientais. | |||
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas | |||
Imaxinación. | |||
Visión espacial. | |||
Comprensión numérica. | |||
Cultura histórica. | |||
Capacidade de análise e de síntese. | |||
Toma de decisións. | |||
Razoamento crítico. | |||
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudos. | |||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | CM6 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CM8 |
||
B1 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de seren orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación | BP1 |
||
B3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. | BP3 |
||
B6 Capacidade de organización e planificación | BP6 |
||
B8 Capacidade de xestión de información | BP8 |
|