Guia docenteCurso Escuela Técnica Superior de Arquitectura |
Grao en Arquitectura |
Asignaturas |
Teoría de la Composición y Patrimonio |
Evaluación |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Teoría de la Composición y Patrimonio | Código | 630G01055 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Quinto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Portafolio del alumno | A5 A14 A34 B4 | Nos traballos propostos, e a efectos da súa calificación, valoraranse aspectos como a coherencia conceptual, o nivel técnico das descripcións, a coherencia documental, a concreción técnica, a aportación personal na busca e elaboración dos datos e a claridade da expresión gráfica utilizada, pero, sobre todo, a correcta aplicación dos criterios desenvolvidos na asignatura en canto ás boas prácticas da conservación e restauración do patrimonio cultural. | 15 |
Sesión magistral | A15 A16 A41 A43 A44 A45 A46 A48 A58 B1 B2 B8 B9 B10 B13 | Sendo unha materia teórico-práctica, utilizarase o método de avaliación contínua, controlarase a sistencia á clase e unha parte da calificación obterase da actitude e do traballo do estudante ao longo do cuatrimestre; pero debe completarse coa realización de a lo menos un traballo de contido teórico-práctico que permita comprobar que o estudante asimilou os contidos conceptuais e procedimentais propios da asignatura. Na avaliciaión final do estudante se terá en conta: -A asistencia á clase e o interese e participación nas sesións presenciais. -A realización e exposición individual dos exercicios propostos. -A realización de traballos individuais e/ou en grupo e a súa presentación e defensa individual e/ou en grupo. -Calquera outra actividade que se detalle na guía docente da asignatura |
5 |
Prueba objetiva | B11 B12 B15 B17 B18 | Sendo unha materia teórico-práctica, utilizarase o método de avaliación contínua, controlarase a sistencia á clase e unha parte da calificación obterase da actitude e do traballo do estudante ao longo do cuatrimestre; pero debe completarse coa realización de a lo menos un traballo de contido teórico-práctico que permita comprobar que o estudante asimilou os contidos conceptuais e procedimentais propios da asignatura. Na avaliciaión final do estudante se terá en conta: -A asistencia á clase e o interese e participación nas sesións presenciais. -A realización e exposición individual dos exercicios propostos. -A realización de traballos individuais e/ou en grupo e a súa presentación e defensa individual e/ou en grupo. -Calquera outra actividade que se detalle na guía docente da asignatura - Todo esto completa e contextualiza á proba obxectiva: exame escrito sobre a materia teórica impartida. |
80 |
Observaciones evaluación | |||
<p>O alumno debe asistir fundamentalmente ás sesións maxistrais, e presentar os taballos propostos nos Obradoiros, co nivel esixido de calidade cara&nbsp;a superar a asiñatura.</p><p>Para aprobar a asiñatura, o alumno contará con duas oportunidades, a de Xuño e a de Xullo.</p><p>A primeira oportunidade coincide coa data de entrega do ultimo traballo, e capacitará o alumno cara a aprobar por curso mediando ese traballo cos anteriores xa entregados, tendo en conta que se trata de evaluación continua.</p><p>O alumno que non supere esta primeira oportunidade terá a posibilidade de presentarse a segunda oportunidade de Xullo, que terá forma de exáme práctico na aula.</p><p>O alumno que non entregue as prácticas, nunha porcentaxe mínima do 80% do total (é decir, que non siga o curso), obterá a calificación de NP (Non presentado) e non terá a posibilidade de presentarse a segunda oportunidade, debendo repetir a asiñatura.</p><p>Se o alumno non entrega unha das tres partes que componen o Taller conxunto con Proxectos e Urbanismo, se considerará Non Presentado, e polo tanto estará Non Presentado nas tres asiñaturas do Taller.. <strong>Para aprobar a asiñatura, o alumno deberá aprobar o Taller conxunto.</strong></p>
|
|