Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas |
Grao en Náutica e Transporte Marítimo |
Asignaturas |
Seguridade Marítima |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Seguridade Marítima | Código | 631G01211 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias do título |
A1 | Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo. |
A18 | Responder a sinais de socorro no mar. |
A25 | Operar os sistemas de Prevención, control e loita contraincendios a bordo. |
A26 | Operar os dispositivos de salvamento. |
A29 | Responder correctamente ás diferentes situacións de emerxencia. |
A34 | Manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade. |
A35 | Organizar e dirixir a tripulación. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de xeito efectivo. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 | Traballar de forma colaboradora. |
B10 | Versatilidade. |
B11 | Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B14 | Capacidade de análise e síntese. |
B15 | Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
B16 | Organizar, planificar e resolver problemas. |
B22 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C10 | Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|