Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Nautical Science and Naval Engines |
Grao en Tecnoloxías Mariñas |
Subjects |
Fundamentos de Programación |
Learning aims |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Fundamentos de Programación | Code | 631G02511 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer o concepto de algoritmo e os métodos básicos para representalos: pseudocódigo e diagramas de fluxo. | B2 |
C3 |
|
Deseñar algoritmos para resolver problemas de complexidade pequena a media | B2 B8 |
||
Coñecer os principios básicos da programación estructurada | B2 |
C3 |
|
Coñecer os principais elementos da linguaxe de programación C | A13 |
B2 B8 |
C3 |
Implementar algoritmos utilizando a linguaxe de programación C e aplicando os principios da programación estructurada | A13 A16 A53 |
B2 B4 B8 B9 |
C3 C9 C10 C11 C12 C13 |
Coñecer as estructuras de datos básicas (vectores, cadeas de caracteres, matrices e listas) | C3 |
||
Escoller e aplicar as estructuras de datos mais adecuadas para a resolución dun problema | A13 |
B2 B8 |
C3 |
Coñecer as librarías estándar mais importantes de C | B8 |
C3 |
|
Integrar e utilizar funcións desenvolvidas en C desde a contorna Matlab | A13 A53 |
B2 B8 |
C3 C10 |
Manexar as funcionalidades básicas proporcionadas por unha contorna de desenvolvimento integrada (IDE): editor, compilador, depurador, etc. | B8 |
C3 |
|