Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Subjects |
Deseño e interpretación de probas diagnósticas |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Deseño e interpretación de probas diagnósticas | Code | 652511215 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Deseñar, implementar e avaliar prácticas educativas, programas e servizos que dean resposta ás necesidades das persoas, organizacións e colectivos específicos, promovendo a presenza, participación e éxito de todo o alumnado en contornos educativos e sociolaborais. | AJ8 |
BC10 BC11 BC12 |
|
Desenvolver estratexias, técnicas e recursos para a prevención, detección e avaliación de necesidades específicas de atención educativa | AJ6 |
||
Capacidade de creatividade e innovación | BC1 |
||
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e escrita | BC5 |
||
Traballar de forma colaborativa | BC7 |
||
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional | BC8 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse | CC6 |
||
Desenvolver estratexias, técnicas e recursos para a prevención, detección e avaliación de necesidades específicas de atención educativa | AJ9 |
||
Redactar, presentar, defender informes e outros documentos básicos que contribúan a unha óptima comunicación en contextos multidisciplinares | AJ11 |
|