Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa |
Asignaturas |
Convivencia. mediación e resolución de conflitos |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Convivencia. mediación e resolución de conflitos | Código | 652512202 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Traballos tutelados | Desenvolvemento en parellas ou en grupos de tres dun traballo a partir ben dun estudio de caso, ben dunha revisión bibliográfica, en referencia a un fenómeno ou problemática da convivencia nas institucións socioeducativas, con síntese crítica de perspectivas tanto teóricas como prácticas. |
Sesión maxistral | Exposición oral, por parte das docentes, e con apoio de recursos audiovisuais, de contidos relacionados co temario da materia. |
Estudo de casos | Metodoloxía na que se analiza unha situación específica cun problema a ser entendida e valorada por un grupo de persoas a través dun proceso de discusión, e posteriormente (e hipoteticamente) intervida. Estes casos xurdirán nas clases ou nalgún das fontes bibligráficas lidas. |
Simulación | Técnica de dinámica de grupos que ten como obxectivo axudar a desenvolver a perspectiva social e a empatía mediante a representación de diferentes papeis dentro de situacións conflitivas onde interveñen diferentes posturas que teñen que ser combinadas. Utilízase para traballar as relacións interpersoais, o comportamento, os valores e as actitudes. |
Aprendizaxe colaborativa | Dinámicas de grupos variadas, que se empregarán en clase nos debates e no xogo de rol, na análise das fontes realizada en parella ou grupo, e nos traballos tutelados. O grao de participación de cada estudante nestas dinámicas colectivas avaliarase a nivel individual. |
|