Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa |
Asignaturas |
Valores. igualdad y cultura de la mediación en contextos socioeducativos |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Valores. igualdad y cultura de la mediación en contextos socioeducativos | Código | 652512216 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Actividades iniciales | Dinámicas introductorias conducentes a coñecer os perfís profesionais e académicos do alumnado. |
Sesión magistral | Exposición dos fundamentos teóricos da materia, achegamento a boas prácticas e análise críitica dialóxica das mesmas. |
Lecturas | Achegamento ás publicacións (en todo tipo de formatos e soportes) que axuden a comprender o desenvolvemento da materia. |
Trabajos tutelados | Pequenos traballos de investigación a realizar en grupo pequeno, referidos a algúns dos tópicos da materia. Axudarán ao coñecemento crítico da realidade socio-educativa próxima na que desenvolver as competencias propias desta materia. |
Recensión bibliográfica | Afondamento nun dos textos propostos co fin de analizalo, detectar os elementos conceptuais que posúa e a súa estrutura, relacionalo con outras lecturas e mesmo facer unha análise crítica. |
Presentación oral | Exposición de traballos grupais ante o grupo de referencia, na que manexar non só os coñecementos da materia senón tamén a capacidade de falar ante un público diverso. |
Análisis de fuentes documentales | |
Prueba de ensayo/desarrollo | Traballo individual no que dar conta da capacidade de análise crítica e nivel de dominio conceptual acadados no desenvolvemento da materia. |
|