Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais |
Subjects |
Didáctica da física e química |
Contents |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Didáctica da física e química | Code | 652601123 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. A Física e Química na Educación Secundaria. |
1.1 Os obxectivos de ensino da Física e Química. A súa contribución á adquisición de competencias básicas. 1.2 Que ensinar de Física e Química. O currículo oficial como referente. 1.3. A necesaria concreción curricular: Delimitación do contido escolar. Exemplificacións. |
2. A ensinanza e a aprendizaxe da Física e Química. | 2.1 Factores que condicionan a aprendizaxe científica. 2.2 Como promover a aprendizaxe a través de actividades. Exemplificacións 2.2.1 Actividades prácticas 2.2.2. Cuestións, exercicios e problemas 2.2.3 Outras actividades e recursos |
3. Tomando decisións sobre que e como ensinar: A diversidade e unidade de estrutura da materia | 3.1 Interese formativo. 3.2 Dificultades de aprendizaxe e recomendacións didácticas. 3.3 Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: os estados da materia, substancias e mesturas, estrutura e propiedades das substancias, cambios químico... |
4. Tomando decisións sobre que e como ensinar. Interaccións e enerxía nos sistemas materiais. | 4.1 Interese formativo. 4.2 Dificultades de aprendizaxe e recomendacións didácticas. 4.3 Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: Interaccións mecánicas, ... Tipos e transformacións enerxéticas, mecanismos de transferencia)... |
|