Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
2 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Tecnoloxía |
Subjects |
Didáctica da tecnoloxía na educación secundaria |
Methodologies |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Didáctica da tecnoloxía na educación secundaria | Code | 652602221 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatoria | 4 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Introductory activities | Actividade para levar a cabo na aula en dúas fases diferenciadas: En primeiro lugar mediante unha discusión guiada polo docente, para coñecer os coñecementos previos, interese e motivación do alumnado cara á asignatura. Posteriormente daranse a coñecer os obxectivos e forma de traballo na mesma. |
Case study | Análise de casos prácticos presentados polo docente. |
Workbook | Lectura de material bibliográfico e da web e busca e selección de información sobre situacións e estratexias didácticas. |
Document analysis | Análise de bibliografía e materiais didácticos da especialidade. |
Simulation | SIMULACIÓN DO MÉTODO DE PROXECTO: O alumnado debe partir dun problema e seguir todas fases do método, desde o punto de vista do profesor e desde o punto de vista do alumno. Como profesor: Elabora a proposta que debe incluír a metodoloxía de traballo, así como nivel, unidade/s didácticas relacionadas, intencionalidade da proposta, competencias desenvolvidas, momento temporal no curso, agrupamentos e criterios seguidos, necesidades organizativas (material, ferramenta,...), dificultades para o alumno ... Como alumno: Elabora o anteproxecto, presentando un informe. Realiza a súa construción, presentando o prototipo e o diario de taller. Realiza a avaliación e elabora a memoria do prototipo. • A EXTENSIÓN DO TRABALLO ESCRITO SERÁ DE 30 PÁXINAS MÁXIMO E 15 PÁXINAS MÍNIMO EN DIN A4, IMPRESAS EN ARIAL 11 A DOBRE ESPAZO E MARXES A 2 CM, EN FORMATO WORD E PDF. OS PLANOS ENTREGARANSE EN PDF. • DEBERASE INCLUIR UN ÍNDICE PAXINADO • ENTREGARASE A TRAVÉS DO CURSO MOODLE CORRESPONDENTE • O PROTOTIPO DEBE ENTREGARSE NA AULA EXPOÑENDO A IDEA E O PROCESO SEGUIDO, PARA O QUE CONTARÁ CADA ALUMNO CON 5-10 MINUTOS |
Field trip | Esta actividade realizarase en dúas fases: A primeira en grande grupo na que se realizará unha visita guiada a algún centro ou institución de interese tecnolóxico. A segunda en pequeno grupo, 3 ou 4 alumnos, segundo o acordo ao que se chegue na aula. Na que se estudarán os aspectos didácticos da actividade. Elaborando un informe no que se inclúan os seguintes apartados: Índice paxinado Fundamentación teórica que xustifique a metodoloxía empregada na proposta. Proposta didáctica na que se contemplen actividades previas, a propia visita e actividades posteriores á visita. Conclusións Referencias bibliográficas Anexo. Avaliación do traballo do grupo no que se reflicta claramente as responsabilidades de cada membro. |
Directed discussion | Servirá como contraste da avaliación das distintas actividades. Cada alumno deberá presentar aos compañeiros os traballos realizados e se comentarán as distintas metodoloxías propostas. |
|