Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Contidos complementarios para o ensino das literaturas galega e castelá | Code | 652608812 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatoria | 4 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Workbook | Formando parte do seu traballo autónomo, os/as estudantes deberán ler os textos proporcionados ao comezo do curso. Estas lecturas serán obxecto de análise tanto nas sesións de obradoiro coma na proba mixta. |
Workshop | Nas sesións presenciais alternaranse as leccións maxistrais coas sesións interactivas, nas que a participación do estudantado será fundamental. Levaranse a cabo actividades de diverso tipo: discusións dirixidas, comentario de textos. Todas elas terán como punto de partida fundamental as lecturas indicadas previamente polas profesoras. |
Mixed objective/subjective test | Na última sesión do curso os estudantes deberán realizar unha proba mixta de carácter teórico-práctico. |
Supervised projects | O traballo final obrigatorio versará sobre un tema relacionado con algún aspecto da materia que ha ser consensuado coas profesoras. Formalmene axustarase ás pautas definidas no inicio do curso. Valorarase fundamentalmente a capacidade de reflexión e a orixinalidade das achegas, a profundidade e o rigor no tratamento do tema escollido así como a clareza expositiva e expresiva. Este traballo deberá ser entregado na data determinada polas profesoras no inicio de curso (polo menos, una semana antes do exame). |
Introductory activities | Na primeira sesión do curso levaranse a cabo distintas actividades para coñecer as competencias, intereses e motivacións do alumnado. Preténdese obter información relevante que permita artellar convenientemente a docencia da materia. |
Guest lecture / keynote speech | A modo de introdución ou visións de conxunto, desenvolveranse as directrices xerais dos contidos que conforman a materia. |
|