Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
6 Mestrado Universitario en profesorado de Educación Secundaria: Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá |
Subjects |
Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria |
| |||||||||||||||||||||||
Identifying Data | 2015/16 | ||||||||||||||||||||||
Subject (*) | Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria | Code | 652608823 | ||||||||||||||||||||
Study programme |
|
||||||||||||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||||||||||||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatoria | 4 | |||||||||||||||||||
Language |
|
||||||||||||||||||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||||||||||||||||||
Prerequisites | |||||||||||||||||||||||
Department | Didácticas Específicas |
||||||||||||||||||||||
Coordinador |
|
|
|||||||||||||||||||||
Lecturers |
|
|
|||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||
General description | Con esta materia propoñémonos ofrecer orientacións sobre as vías de acceso ao exercicio profesional e, sobre todo, algúns criterios e modelos para o exercicio dos labores de programación e avaliación, que constitúen a cerna da profesión docente. Non temos, por suposto, a pretensión de receitar remedios específicos para todos e cada un dos problemas profesionais cos que ten que enfrontarse un docente. Se existen «fármacos» tales (cousa improbable, polo demais), nós ignoramos as súas fórmulas... O noso obxectivo é ben máis modesto. Consiste, por así o dicir, en botar a semente da reflexión metodolóxica, tanto máis necesaria canto máis precaria é a posición do docente nas aulas e menos segura a boa disposición do estudantado. Estamos certos de que, se nós logramos plantala, os nosos alumnos serán quen a facer que xermole e prenda, que é, no fin de contas, o que máis importa. | ||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|