Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Historia de la educación |
Evaluación |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Historia de la educación | Código | 652G01006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Primero | Formación Básica | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Competéncias | Descripción | Calificación |
Análisis de fuentes documentales | A28 B10 B11 | Baséase na utización de documentos e fontes relevantes para a súa análise e posterior utilización para explicar a natureza dos distintos contidos e aspectos da materia |
10 |
Trabajos tutelados | C4 C6 | Trátase de facer un traballo de iniciación á investigación histórica. Esixe por parte do alumnado un grao de responsabilidade consonte cos obxectivos e a calidade que debe presidir este tipo de traballo. No seu momento facilitaránse unhas pautas que permitirán a elaboración do mesmo, que se complementará cun seguimento titorial individualizado. | 40 |
Lecturas | B3 | Con caracter obrigatorio e optativo propoñeranse un serie de lecturas seguindo o temario do programa. | 10 |
Aprendizaje colaborativo | A29 | Parte da idea de que os estudantes traballan xuntos para aprender. Debe entenderse como unha estratexia de aprendizaxeque tenta fortalecer o desenvolvemento global do alumnado. | 10 |
Presentación oral | B17 C1 | Exposición de traballos, individuais ou colectivos, diante do grupo de referencia, procurando tirar conclusións sobre a problemática investigada, documento ou exoperiencia abordada. | 10 |
Prueba de ensayo/desarrollo | B1 | Pretende determinar os logros dos estudantes en termos obxectivos e avaliar de xeito directo a capacidade de análise, a expresión e a organización de ideas relativas aos contidos da materia. | 20 |
Observaciones evaluación | |||
A avaliación da materia será continua e formativa. A asistencia ás clases interactivas é obrigatoria. O alumno ou alumna que acumule máis de tres faltas de asistencia deixa de ser asistente pasando a ser avaliado seguindo outros criterios que o alumnado asistente. -Na proba de ensaio será sobre os contidos das clases expositivas e interactivas o seu valor será o 70% da avaliación. -O traballo en grupo terá un valor 30% na avaliación. Para opter un apto na materia é imprescindible ter aprobadas o traballo en grupo e a proba de ensaio. Os/As alumnas repetidoras poderán optar á asistencia ás clases ou de non asistir deberan realizar unha proba de ensaio de carácter obrigatorio ao remate do cuatrimestre na data marcada oficialmente pola Facultade e un traballo individual. O traballo individual terá un valor do 30% da nota e a proba de ensaio un 70%. Será imprescindible para aprobar a materia obter cando menos un aprobado tanto no traballo como na proba de ensaio. O alumnado non presencial debidamente xustificados deberán realizar unha proba de ensaio de carácter obrigatorio ao remate do cuatrimestre na data marcada oficialmente pola Facultade e un traballo individual. O traballo individual terá un valor do 30% da nota e a proba de ensaio un 70%. Será imprescindible para aprobar a materia obter cando menos un aprobado tanto no traballo como na proba de ensaio. |
|