Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Orientación e titoría |
Learning aims |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Orientación e titoría | Code | 652G01016 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | FB | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Saber informar a outros profesionais especialistas para abordar a colaboración do centro e do mestre na atención ás necesidades educativas especiais que se propoñan. | A8 |
B5 |
|
Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo. | A10 |
||
Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar. | A11 |
||
Promover e colaborar en accións dentro e fóra da escola, organizadas por familias, concellos e outras institucións con incidencia na formación cidadá. | A12 |
||
Atender as necesidades dos estudantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. | A22 |
||
Valorar a relación personal con cada estudante e a súa familia como factor de calidade da educación. | A32 |
||
B2 Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor. B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. B11 Capacidade de busca e manexo de información. B12 Capacidade de organización e planificación. B14 Capacidade para detectar as súas propias necesidades de aprendizaxe ao longo da vida. B15 Capacidade para asumir a necesidade dun desenvolvemento profesional continuo, a través da reflexión sobre a propia práctica. B22 Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas. | B2 B4 B6 B11 B12 B14 B15 B22 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C3 C5 C6 C7 |
|