Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe | Código | 652G01022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Beltrán,J., López,C. y Rodríguez,E. (2008). Precursores tempranos de la lectura.. libro de actas Cuetos, F. (2008). Psicología de la lectura.. Madrid, Wolters Kluwer Cuetos,F. (2009). Psicología de la Escritura.. Madrid, Wolters Kluwer Defior,S., Gallardo,J., Ortúzar,R. (2004). Aprendiendo a leer. Materiales de apoyo.. Málaga: Aljibe. González Seijas, R.M. y Cuetos,F. (2008). Actividades para el aprendizaje de la lectura y de la escritura.. Madrid: Cepe. Jiménez González,J. y Ortiz González M.R, (2008). Conciencia fonológica y aprendizaje de la lectura: Teoría, evaluación e intervención.. Madrid, Síntesis Molina,S. (2000). Como prevenir las dificultades en el aprendizaje de la lectura.. Málaga: Aljibe Salvador, F (2000). Como prevenir las dificultades en la expresión escrita.. Málaga: Aljibe Jimeno,M (2006). ¿Por qué las niñas y los niños no aprenden matemáticas?. . Barcelona: Octaedro Muñoz,A. (2010). Psicología del Desarrollo en la etapa infantil.. Madrid: Pirámide Castejón y Navas (2011). Dificultades y Trastornos del aprendizaje y del desarrollo en infantil y primaria.. Alicante:ECU Moreno, M. y García Baamonde,M:E. (2012). Estimulación del lenguaje Oral.. Madrid: EOS González R.M. y otros (2013). Javitor, el castor lector y los amigos de las letras. CEPE Marín, M. (2013). Cuentos para aprender a enseñar matemáticas. Narcea Teruel,J. y Latorre,A. (2014). Dificultades de aprendizaje. Pirámide Guzmán-Simón, Navarro-Pablo, García Jimenez (2015). Escritura y lectura en educación infantil. Pirámide Rodriguez,S (2015). Psicología de la educación. Grado en Educación Infantil y Primaria. Pirámide Fernández-Molina, M. (2015). Bienestar Psicológico Infantil. Pirámide Uceira, E y González R.M. (2015). La baraja de las palabras y los sonidos. EOS |
|
|
Bibliografía complementaria |
Jarque,J (2011). dificultades de aprendizaje en Educación Infantil. Madrid:Editorial CCS |
|
|