Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Didáctica de la educación ambiental y para la sostenibilidad |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica de la educación ambiental y para la sostenibilidad | Código | 652G01041 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Prácticas de laboratorio | Esta metodoloxía permite que se aprenda efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico: traballo por grupos de actividades de análisis de aguas, de plásticos... |
Actividades iniciales | Preténdese obter información acerca dos coñecementos do alumnado, así como presentar os obxectivos que se van a tratar: Cuestionario KPSI |
Sesión magistral | Esposición oral con apoyo de material audiovisual y plantexando cuestions para que participe o alumnado e facilitar a aprendizaxe |
Trabajos tutelados | Metodoloxía que pretende a aprendizaxe autónomo dos estudantes a nivel individual e grupal de modo que o grupo actúe como "comunidade que construe o seu propio coñecemento": material estimular para facer unha ecoauditoría da Facultade |
Lecturas | Lecturas orligatorias e voluntarias de libros e textos de temática socioambiental |
Eventos científicos y/o divulgativos | Asistencia a seminarios, xornadas...que se realicen na Facultade ou noutras instituciones para completar a formación |
Salida de campo | Actividades externas ao entorno universitario relacionadas coa problemática socioambiental: visitas a plantas de tratamiento de residuos, parques eólicos... |
Prueba mixta | Probas con preguntas abertas de semidesarrollo, combinadas con preguntas de resposta breve |
Solución de problemas | Resolución de problemáticas socioambientales para que se elabore un plan de actuación a partir dos coñecementos traballados |
Presentación oral | Exposición oral dos traballos realizados individualmente ou por grupo, plantexando preguntas, aclaracions...sobre a tarefa levada a cabo. |
|