Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Educación inclusiva e multicultural |
Contents |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Educación inclusiva e multicultural | Code | 652G02016 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | FB | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. A DIVERSIDADE CULTURAL E FUNCIONAL NAS SOCIEDADES CONTEMPORÁNEAS E A SÚA RELEVANCIA PARA A EDUCACIÓN EN PRIMARIA | 1. Concepto de diversidade educativa. 2. As voces ausentes na cultura escolar 3. Aconcepción tradicional da Educacióne Especial: a segregación educativa, fundamentos e consecuencias. |
2. MARCOS CONCEPTUAIS E EVOLUCIÓN DE ATENCIÓN Á DIVERSIDADE | 2.2. Modelos de resposta á diversidade: deficitario (punto de vista individula) e modelo social (punto de vista curricular) 2.1. A Reconceptualización da E.Especial. Do déficit ás Necesidades Educativas Especiais. Evolución conceptual e reflexo na lexislación educativa. 2.2. Antecedentes dos movementos integradores: o internacionalismo da UNESCO, os movimentos polos dereitos humanos e civís, a política compensatoria e a discriminación positiva. 2.3. A integración educativa. Nacemento. Evolución. Logros e limitacións. 2.5. As correntes de Educación Multicultural e intercultural |
3. ATENCIÓN Á DIVERSIDADE CULTURAL E FUNCIONAL NA POLÍTICA EDUCATIVA E NA SOCIEDADE | 3.1. A inclusión educativa. Concepto. Principios. Diferencias entre a integración e a inclusión. 3.2. Estratexias educativas de carácter inclusivo e experiencias prácticas. 3.3. Alumnado con discapacidade nos centros educativos do entorno 3.3. Perfil da poboación inmigrante e xitana no contexto educativo próximo |
4. ORGANZIACIÓN DO CENTRO E DAS PRÁCTICAS PEDAGÓXICAS PARA DAR RESPOSTAS A PROL DO DESENVOLVEMENTO DE ESCOLAS INCLUSIVAS | 4.1. As medidas de atención á diversidade 4.2. As adaptacións do curriculum 4.3. Medidas de atención á diversidade para o alumnado estranxeiro. 4.4. O valor da aprendizaxe cooperativa en grupos mixtos, como técnica esencial para o traballo desde a perspectiva da inclusión do alumnado con NEAE, levado a cabo desde parámetros da intervención interprofesional. 4.5. Claves para unha formación intercultural, inclusiva e anti-discriminación do profesorado, e o valor da colaboración inter-profesional ( |
|