Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Educación inclusiva e multicultural |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Educación inclusiva e multicultural | Código | 652G02016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | A18 A23 | Na presentación participarán todos os membros do grupo. Valoraranse os aspectos a seguir: • Calidade da participación na preparación desta actividade. • Relevancia e organización dos contidos expostos. • Coordenación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). • Nivel de comprensión dos contidos básicos. • Capacidade analítica e de síntese. • Claridade expositiva. • Creatividade e innovación nas propostas. -------------------------------------------------- |
10 |
Proba mixta | A6 A7 A8 A9 A11 | ------------------------------------------------- Na proba mixta especificarase o peso de cada pregunta. Nas preguntas de resposta breve teranse en conta a pertinencia e precisión da resposta, a claridade conceptual e a corrección gramatical. Nas preguntas de desenvolvemento teranse en conta a pertinencia e organización do contido, o dominio conceptual, a conexión entre ideas, a claridade expositiva, e a corrección gramatical. ------------------------------------------------- |
50 |
Portafolios do alumno | B22 B23 B24 B25 C3 | PAUTAS PARA O DESENVOLVEMENTO : O dossier constará de tres apartados. 1. ANÁLISE, REFLEXIÓN E TRASFERE NCIA Á PRÁCTICA DOS CONCEPTOS ESENCIAIS DA ASIGNATURA, Partindo do traballo sobre os textos que se debatirán en pequeño e gran grupo nas sesións interactivas. 2. ANÁLISE DAS EXPERIENCIAS E CASOS TRABALLADOS NA AULA 3. SECUENCIA DIÁCTICA PARA TRABALLAR A DIVERSIDADE FUNCIONAL OU CULTURAL NUN AULA DE PRIMARIA PARTINDO DUN CONTO OU DUNHA PELÍCULA SOBRE |
40 |
Observacións avaliación | |||
Para aprobar a materia será necesario acadar, As porcentaxes especificadas aplícanse |
|