Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Educación inclusiva e multicultural |
Assessment |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Educación inclusiva e multicultural | Code | 652G02016 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | FB | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies | Description | Qualification |
Oral presentation | A18 A23 | Na presentación participarán todos os membros do grupo. Valoraranse os aspectos a seguir: • Calidade da participación na preparación desta actividade. • Relevancia e organización dos contidos expostos. • Coordenación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). • Nivel de comprensión dos contidos básicos. • Capacidade analítica e de síntese. • Claridade expositiva. • Creatividade e innovación nas propostas. -------------------------------------------------- |
10 |
Mixed objective/subjective test | A6 A7 A8 A9 A11 | ------------------------------------------------- Na proba mixta especificarase o peso de cada pregunta. Nas preguntas de resposta breve teranse en conta a pertinencia e precisión da resposta, a claridade conceptual e a corrección gramatical. Nas preguntas de desenvolvemento teranse en conta a pertinencia e organización do contido, o dominio conceptual, a conexión entre ideas, a claridade expositiva, e a corrección gramatical. ------------------------------------------------- |
50 |
Student portfolio | B22 B23 B24 B25 C3 | PAUTAS PARA O DESENVOLVEMENTO : O dossier constará de tres apartados. 1. ANÁLISE, REFLEXIÓN E TRASFERE NCIA Á PRÁCTICA DOS CONCEPTOS ESENCIAIS DA ASIGNATURA, Partindo do traballo sobre os textos que se debatirán en pequeño e gran grupo nas sesións interactivas. 2. ANÁLISE DAS EXPERIENCIAS E CASOS TRABALLADOS NA AULA 3. SECUENCIA DIÁCTICA PARA TRABALLAR A DIVERSIDADE FUNCIONAL OU CULTURAL NUN AULA DE PRIMARIA PARTINDO DUN CONTO OU DUNHA PELÍCULA SOBRE |
40 |
Assessment comments | |||
Para aprobar a materia será necesario acadar, As porcentaxes especificadas aplícanse |
|