Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Didáctica da lingua estranxeira |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da lingua estranxeira | Código | 652G02032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A47 A51 B10 B23 B25 C2 C7 | Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
60 |
Aprendizaxe colaborativa | A46 A50 A52 B5 B7 B11 B22 C1 C2 C3 | Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar, a súa propia aprendizaxe e o dos outros membros do grupo. Se materaliza na elaboración e presentación dunha Unidade Didáctica. | 25 |
Presentación oral | A51 B8 B9 B10 B11 B22 B24 C2 C3 | Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactuar dun modo ordenado, formulando cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. | 10 |
Portafolios do alumno | A48 A51 B9 B10 C2 | É unha carpeta ou arquivador ordenado por seccións, debidamente identificadas ou etiquetadas, que contén os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno nun período de tempo. O portafolios ou carpeta inclúe todo o que fai o alumno, como: apuntamentos ou notas de clases, traballos de investigación, guías de traballo e o seu desenvolvemento, comentarios de notas, resumos, probas escritas, autoavaliacións, tarefas desenvolvidas, comentarios de progreso do alumno realizado polo profesor, etc. | 5 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación realizarase de acordo cos seguintes criterios e instrumentos: Criterios de avaliación: - Verificación do cumprimento dos obxectivos marcados. - Asimilación dos contidos teóricos e prácticos. - Valoración dos traballos realizados durante o curso tanto colaboradores coma individuais. Instrumentos de avaliación: - I.1. Uso da Lingua Inglesa. 2 puntos - I.2. Didáctica da LE. 3 puntos - I.3. Comprensión e expresión escrita. 1 punto - I.4. Traballo individual ou grupal. 2.5 puntos - I.5. Presentación oral. 1 punto - I.6. Portafolios (opcional). 0.5 puntos A avaliación dos items I.1, I.2 e I.3 realizarase na data programada no calendario académico oficial e é de carácter individual. A avaliación dos items A avaliación do item I.6 é opcional e pode ser individual ou grupal Os items ALUMNADO QUE NON ASICHES E PARTICIPA EN CLASE (80%) Só se poderá acoller a esta modalidade o alumnado: * Que en aplicación da: "Norma que regula ou réxime de dedicación ao estudo dous estudantes de grao na Universidade dá Coruña" (aprobada en Conselo de Goberno de 29 de maio * Así como o alumnado de Continuación de estudos (repetidores). |
|