Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos |
Assessment |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos | Code | 652G02038 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Student portfolio | A3 A4 A6 A20 B16 B17 B21 B22 B23 B24 B25 C4 | Terase en conta para a sua valoración : Estructura e corrección formal Fundamentación e dominio conceptual. Aportacións derivadas da bibliografía utilizada na aula. Utilización de bibliografía complementaria aportada polo alumno/a. Capacidade de análise, síntese e relación entre conceptos. Capacidade de interpretación e valoración de experiencias e casos prácticos á luz dos conceptos teóricos implícitos na asignatura. Indagación e búsqueda. Innovación e creatividade |
50 |
Mixed objective/subjective test | A3 A4 A6 A11 A20 B16 B17 B21 B23 B24 B25 C4 | Especificarase na aula o tipo de preguntas e o peso de cada pregunta na avaliación. Nas preguntas de resposta breve teranse en conta a pertinencia e precisión da resposta, a claridade conceptual e a corrección gramatical. Nas preguntas de desenvolvemento teranse en conta a pertinencia e organización do contido, o dominio conceptual, a conexión entre ideas, a claridade expositiva, e a corrección gramatical. |
50 |
Assessment comments | |||
Os traballos tutelados realízanse nas sesións interactivas e tamén ocupan gran parte do traballo autónomo do alumnado que se organizará en pequenos grupos para a sua realización. Considerarase alumnado asistente aquel que asiste a clase nun 80% do horario establecido Para aprobar a materia será necesario acadar, As persoas non asistentes terán que poñerse en contacto coa docente para a planificación da materia. Os traballos presentaranse en formato dixital. |
|