Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Pedagogía social |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Pedagogía social | Código | 652G03006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Primero | Formación Básica | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Actividades iniciales | Desenvolvemento dunha actividade de indagación sobre coñecementos previos do alumnado, preferiblemente en pequeno grupo |
Aprendizaje colaborativo | Actividades propostas para que o alumnado en pequeno grupo resolva supostos desenvolvendo estratexias de cooperación na aprendizaxe |
Discusión dirigida | Planteamento de problemas ou antinomias nas que deben desenvolverse argumentos de diverso carácter sobre os temas planteados, de maneira ordeada e respectuosa cos posicionamentos non compartidos |
Lecturas | Lecturas complementarias e de profundización nas temáticas abordadas pola materia |
Sesión magistral | Presentación dos aspectos máis significativos dos contidos temáticos da asignatura |
Solución de problemas | Construcción e defensa dun determinado rol ou punto de vista, no marco dunha dinámica grupal orientada ao desenvolvemento da racionalidade argumentativa, e da discusión respectuosa de posicionamentos encontrados |
Prueba de ensayo/desarrollo | Proba de comprobación sobre as competencias da materia, relacionada coa reflexión sobre os principais contidos da materia. A través dun comentario de texto, no que se pode utilizar á documentación da disciplina. |
Simulación | Posta en escea dunha problemática simulada relacionada coa profesión do/a educador/a social , sobre a que se deben asumir posicións argumentadas, valorando distintas posibilidades. |
Portafolio del alumno | Traballo reflexivo do estudante que se pode facer de maneira individual ou en pequeno grupo e no que se reflicten as dinámicas das sesións interactivas en relación cos elementos abordados nas sesións expositivas. |
|